niedziela, 11 czerwca 2017

Bullet Journal

Witajcie:)

Dziś przychodzę, aby pokazać Wam nową technikę w jaką się wkręciłam. Jest to Bullet Journal. Z pewnością zapytacie się co to takiego? Jest to kalendarz, w którym posługujemy się przeważnie rysunkami, i to my decydujemy jak nasz zeszyt będzie wyglądał. Pewnego dnia natknęłam się na kanał Pani, która zajmuje się tą techniką. Po obejrzeniu kilku jej filmów dowiedziałam się, że prowadzi również bloga Tosiakowo . Zachęcam Was do obejrzenia Tego bloga. A tutaj pokażę Wam kilka dawniejszych wpisów.
Ach...no i z góry przepraszam za moje wszystkie błędy ortograficzne które zobaczycie na fotkach.....:):)
Oto i one
                                                

                                                       Pierwsza strona:)











                                                  A tutaj kilka zaplanowanych dni:)







                                                   

 
To tyle na dziś:)

3 komentarze:

  1. Saruś, rewelacja, świetnie prowadzisz te bullet journal. Mam nadzieję, że będziesz od czasu do czasu nam pokazywać nowe wpisy.
    Serdeczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Saro świetna sprawa ten bullet journal. Super Ci wychodzi. I tak sobie myślę, że w przyszłości, za kilka lat miło będzie Ci wrócić do takiego "dziennika". Czekam na kolejne wpisy! Pozdrawiam i ślę buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie córuś to prowadzisz....bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń